Hulp bij HR



De flexibele HR-medewerker voor het MKB.





Je bent werkgever in een bedrijf met 5 - 50 werknemers, en je herkent het volgende:


  • Het bedrijf is in korte tijd gegroeid, of heeft groeipotentieel in de toekomst;


  • Jullie hebben HR altijd 'er bij' gedaan. Er is geen HR-afdeling;

  • Met het oog op de toekomst voorzien jullie de noodzaak tot het professionaliseren van personeelszaken.
  • Jullie hebben niet de schaalgrootte om een HR-medewerker aan te nemen, maar hebben wel HR-vraagstukken.

Kortom, jullie hebben op korte termijn tijdelijke hulp nodig bij de invulling van jullie HR afdeling.

Zo kan het ook:


  • Uitvoering van HR taken door een echte HR-professional;


  • Met de mogelijkheid tot flexibel op- en afschalen, afhankelijk van jullie behoefte;


  • HR als strategisch business partner in plaats van operationele en administratieve support.


Hulp bij HR is speciaal voor werkgevers die:

  • De controle over personeelszaken (even) zijn verloren;


  • Nog geen HR medewerkers hebben, geen professionele HR-afdeling hebben, OF, waarvan de huidige HR medewerker (tijdelijk) afwezig is;


  • Circa 5 - 50 medewerkers in dienst hebben;


  • Geen beschikbaarheid hebben om hun HR-zaken zelf te organiseren.


 Jurjen Rijsdijk - Eigenaar Olifant Media

"Ik vind je aanpak fijn dat je HR oplossingen aandraagt die passen bij de fase waarin wij ons als bedrijf bevinden. Dus toepassingen aandragen die voor ons nu actueel zijn in plaats van de perfecte HR uitvoeren."

Zo pakken wij het aan


Met HR as a Service nemen wij de uitvoering van HR-taken uit handen. Samen bepalen we waar de behoefte van jouw MKB ligt, en vervullen wij de HR uitvoering. Indien gewenst voeren wij de HR-werkzaamheden uit bij jullie op locatie. Dit kunnen wij doen vanaf vier uur per week, geheel flexibel naar de behoefte van jouw MKB.

1. Onderzoek naar huidige staat van HR

Vanuit onze expertise bekijken we de huidige staat van de HR-afdeling. Daarin bepalen we welke HR-taken er liggen, en welke zaken prioriteit verdienen.

2. Afstemmen van verwachtingen

We maken afspraken van welke taken wij oppakken. Ook bepalen we hoe we gedurende het project onderling afstemmen.

3. Maandelijkse Check-ins

Ten minste een keer per maand inchecken op het HR werk. Bovendien kunnen we op-en afschalen afhankelijk van behoefte. Zo houd jij controle over personeelszaken, zonder dat het je veel tijd kost.


Is jullie bedrijf klaar voor een professionele HR-aanpak?



Vul het contactformulier hieronder in en plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Schrijf je in voor de wachtlijst